Poznaj tajemnice ogrodu
To już czwarta edycja spotkań z ogrodnikami hobbystami i miłośnikami pięknych ogrodów – „Ogród marzeń tworzony z pasją”.
Projekt, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów, jak również sklepów i centrów ogrodniczych, po raz kolejny wspierają firmy: Bayer, Compo, Fiskars, Marolex i Vilmorin-Garden.
Cykl spotkań poprowadzi znany i ceniony dziennikarz telewizyjny – Marek Jezierski, współtwórca programu „Rok w Ogrodzie”.
Nie zabraknie porad dotyczących wysiewu, upraw i pielęgnacji różnych gatunków roślin, kwiatów, ziół, warzyw czy wskazówek, które pomogą przeprowadzić prawidłowe cięcie/przycinanie drzew.
Co zrobić, aby trawnik w ogrodzie był zadbany? Jak usunąć zbędne chwasty? Na te i inne pytania pomożemy znaleźć odpowiedź. Poświęcimy również czas, aby przedstawić najnowsze trendy
w ogrodnictwie.
Dla nas ogród to miejsce, gdzie można nie tylko realizować swoje pasje związane z pielęgnacją zieleni wokół swojego domu, ale także strefa relaksu i ukojenia po ciężkiej pracy.
Projekt w centrum ogrodniczym lub sklepie:
- Aktywne wsparcie sprzedaży: piątek (możliwość indywidualnego ustalenia godzin), sobota lub niedziela w godz. 10.00-16.00.
- Konkursy dla Klientów z wiedzy o produktach – atrakcyjne nagrody dla zwycięzców.
- Gra mająca na celu zaangażowanie Klientów w projekt, poznanie oferty Partnerów projektu – dla zaangażowanych drobne upominki.
– zabawa będzie przeprowadzona w dniu spotkania w sklepie lub centrum ogrodniczym;
– osoby, które będą chciały wziąć udział w zabawie, otrzymają specjalne karty konkursowe
. od sprzedawcy;
– w czasie trwania spotkania osoba zobowiązana jest podejść do każdego z przedstawicieli . . Partnerów projektu (do ekspozycji Bayer, Compo, Fiskars, Marolex i Vilmorin-Garden)
. i okazać kartę konkursową;
– od każdego z Przedstawicieli osoba może otrzymać jedną naklejkę;
– w całości uzupełnioną kartę należy okazać p. Markowi Jezierskiemu, który wręczy drobny . upominek. - Dla załogi sklepu – koszulki z logo projektu.
- Plakaty wywieszone w sklepie lub centrum ogrodniczym mininum 14 dni przed datą imprezy.
- Ulotki dla Klientów informujące o wydarzeniu – rozdawane przy kasie podczas płacenia
za zakupy lub dostępne w widocznym punkcie sklepu (minimum 14 dni przed eventem). - Baner informacyjny – rozwieszony w okolicy minimum 14 dni przed spotkaniem.
Powyższe koszty ponoszą organizatorzy projektu.
Oczekiwania wobec centrum ogrodniczego lub sklepu:
- Zatowarowanie sklepu lub centrum ogrodniczego w asortyment producentów Bayer, Compo, Fiskars, Marolex i Vilmorin-Garden.
- Zadbanie o odpowiednią ekspozycję tych produktów.
- Wyznaczenie 1 osoby z centrum lub sklepu, która wraz z Partnerami akcji będzie koordynowała działania w dniu wydarzenia.
- Przygotowanie nagłośnienia (sprawdzenie przed imprezą) i miejsca na scenę – centrum wydarzenia.
- Promocja wydarzenia w okolicy oraz aktywne informowanie Klientów i osób odwiedzających sklep lub centrum ogrodnicze.
Powyższe koszty pokrywa sklep lub centrum ogrodnicze
Dodatkowe korzyści związane z udziałem w projekcie:
- Nagłośnienie wydarzenia w ogólnopolskiej prasie, telewizji i za pośrednictwem Internetu.
– patronat medialny wydarzenia: TVS – Ogród od A do Z; „Mój Piękny Ogród”; „Przepis na Ogród”; www.ogrodkowo.pl; www.ogrodnacodzien.pl;
– strona internetowa wydarzenia z informacją, gdzie odbywa się spotkanie: www.ogrodmarzen24.pl - Pomoc w przygotowaniu materiałów, które mogą być wykorzystane np. na Facebooku sklepu lub stronie internetowej centrum ogrodniczego.
- Wzięcie udziału w konkursie na najlepszy sklep lub centrum ogrodnicze Projektu „Ogród Marzeń” – poznanie laureatów i wręczenie nagród podczas uroczystego obiadu, który odbędzie się podczas Ogólnopolskiej Wystawy „Zieleń to Życie” 2016 r. (01-03.09.2016 r.). Ocenie podlegać będą:
– zaangażowanie załogi sklepu/centrum ogrodniczego w projekt:
* rozwieszenie na czas plakatu, baneru, umieszczenie ulotek w widocznym miejscu i ich dystrybucja;
* zachęcanie Klientów do zakupu produktów Partnerów, także podczas trwania spotkania;
* specjalna promocja na zakup produktów Partnerów w dniu wydarzenia;
*aktywność załogi podczas trwania wydarzenia (informowanie Klientów o konkursach, możliwości zasięgnięcia porady u p. Marka Jezierskiego);
* ubiór załogi – koszulki z logo projektu;
– przygotowanie ekspozycji Partnerów projektu: zatowarowanie sklepu w produkty: Bayer, Compo, Fiskars Marolex i Vilmorin-Garden;
– przygotowanie nagłośnienia i sceny na czas trwania spotkania.